VĂ RUGĂM CITIŢI CU ATENŢIE TEXTUL “TERMENI ŞI CONDIŢII” (ACEASTĂ PAGINĂ WEB).
Prin folosirea şi contractarea serviciilor s.c. 3mag s.r.l. Declaraţi în mod voluntar şi irevocabil că
- Aţi citit textul “termeni şi condiţii”,
- Că îl înţelegeţi pe deplin,
- Că sunteţi de acord să-l acceptaţi şi respectaţi întocmai, şi că
- Aţi împlinit vârsta minimă de 18 ani.
În cazul în care nu sunteţi de acord cu oricare din condiţiile, responsabilităţile sau drepturile enumerate mai jos, nu puteţi contracta produsele sau serviciile oferite de s.c. 3mag s.r.l.
Pentru orice întrebări legate de acești “Termeni şi Condiţii” vă rugăm contactaţi-ne prin Email la contact@ 3mag .ro
S.C. 3mag S.R.L. îşi rezervă dreptul de a face oricând modificări acestor “Termeni şi condiţii”, precum şi în structura Site-ului, fără o notificare prealabilă şi fără precizarea motivelor către publicul larg. Doar Clienţii (Clienţii) înregistraţi vor fi informaţi obligatoriu în prealabil de orice modificare ce ar avea un impact asupra relaţiei lor contractuale cu S.C. 3mag S.R.L.
S.C.3 mag S.R.L. este o persoană juridică română, având sediul social în Bucureşti, str. xxxx, având numărul de înregistrare in Registrul Comerţului bbb, cod unic de înregistrare fiscala vvv.
1. Definiţii
Site – domeniul www. 3mag .ro şi toate subdomeniile acestora
Client – face referire la orice persoană fizică sau juridică care achizitioneaza unul dintre serviciile sau Produsele 3mag prin intermediul site-ului sau care consulta continutul site-ului
Abonament - convenție prin care, în schimbul unei sume, o clientul obține, pe o anumită perioadă, dreptul de a folosi anumite servicii sau produse oferite de 3mag.ro
Comandă – cerere prin care un client. solicită livrarea unui anumit produs, executarea unei lucrări sau prestarea unui serviciu oferit de 3mag.ro
Produse şi Servicii – orice produs sau serviciu furnizat prin intermediul Site-ului
Contract – reprezintă contractul la distanţă încheiat între 3mag şi client, fără prezenţa fizică a partillor. Confirmarea prin click pe butoanele “Plăteşte acum” sau “Plasează Comanda” reprezintă acceptul voluntar al clientului de a-şi asuma relaţia contractuală cu 3mag , cu toate responsabilităţile şi drepturile ce decurg din aceasta.
Review – o evaluare scrisă de către utilizatorul unui produs sau serviciu 3mag , evaluare redactată pe baza experienţei personale şi capacităţii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificaţiile menţionate de către Producător.
Producător/Furnizor – reprezintă entităţile juridice terţe care furnizează Produsele incluse în oferta 3mag . 3mag va reflecta pe Site specificaţiile întocmai cum sunt ele precizate de Producător sau Furnizor.
Document – prezentele “Termeni şi Condiţii”.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS) despre Produsele şi Serviciile şi/sau a promoțiilor desfăşurate de 3mag, precum si informatii generale despre jucarii si alte subiecte corelate.
Tranzacţie – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui produs şi/sau Serviciu de către 3mag clientului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre 3mag , indiferent de modalitatea de livrare.
Specificaţii – toate specificaţiile şi/sau descrierile Produselor şi Serviciilor asa cum sunt precizate în descrierea acestora.
Cutia 3mag – este echivalentul “Coşului de Cumpărături / Shopping Basket / Cart” al sistemelor tradiţionale de comerţ electronic şi reprezintă recipientul virtual în care Clientul îşi plasează Produsele ce urmează să le comande prin Site.
„Scrape” înseamnă diverse metode utilizate pentru colectarea informațiilor de pe Internet. În general, acest lucru este realizat cu un software care simulează navigarea umană, pe web, pentru a colecta biți de informații specifice de pe diferite site-uri web. Cei care utilizează aceste programe, colectează date pentru a le vinde altor utilizatori sau pentru a le folosi în scopuri promoționale pe un site web. Web scraping se mai numește, de asemenea, web data extraction, screen scraping sau web harvesting.
„Spălarea banilor” - infracțiunea prevăzută de Legea nr. 656/2002, cu modificările și completările ulterioare, respectiv: schimbarea sau transferul de bunuri, cunoscând că provin din săvârșirea de infracțiuni, în scopul ascunderii sau al disimulării originii ilicite a acestor serviciiori în scopul de a ajuta persoana care a săvârșit infracțiunea din care provin Produsele să se sustragă de la urmărire, judecată sau executarea pedepsei; ascunderea ori disimularea adevăratei naturi a provenienței, a situării, a dispoziției, a circulației sau a proprietății produselor ori a drepturilor asupra acestora, cunoscând că Produsele provin din săvârșirea de infracțiuni; dobândirea, deținerea sau folosirea de bunuri, cunoscând că acestea provin din săvârșirea de infracțiuni.
Mailbombing înseamnă trimiterea a cel puțin 100 de mesaje la adresa de e-mail a unei persoane. Bombardarea prin subscriere automată la zeci sau sute de liste de corespondență electronică, fiecare trimițând mai multe mesaje zilnic.
2. Acces şi conţinut
3mag oferă Produsele şi Serviciile sale exclusiv prin intermediul Site-ului, nu există altă relaţie/comunicare comercială cu Clienţii în afară de cea electronică, prin corespondenţă sau telefonic, la distanţă.
Clientul este singur răspunzător de echipamentele necesare şi de alegerea furnizorilor terţi pentru accesarea Site-ului şi să plătească orice tarife ar interveni către aceşti terţi pentru utilizarea canalelor de comunicare care sunt necesare pentru vizualizarea Conţinutului.
3mag.ro este un spațiu online care permite: clientilor să descopere, să caute, să comande, să rezerve, să achiziționeze, să anuleze pe site o gama variată de produse si servicii
Vom putea modifica, suspenda sau discontinua, parţial sau integral, Conţinutul Site-ului sau Produsele şi Serviciile oferite oricând şi din orice motiv fără a fi necesară vreo informare prealabilă către Clienti. Excepţie fac aceşti „Termene şi Condiţii” pentru a căror modificare Clienţii vor primi o notificare prealabilă dacă modificarea are impact asupra relaţiei lor comerciale cu 3mag
Clientii pot vizualiza, copia, descărca sau imprima Conţinutul cu îndeplinirea următoarelor condiţii:
- Conţinutul nu va fi folosit decât pentru informări private sau interne.
- NICI O PARTE a Conţinutului nu poate fi reprodusă sau transmisă către terţi în scop comercial sub nici o formă, electronică sau mecanică, fără consimţământul scris din partea 3mag . Puteţi cere acest consimţământ printr-un email la contact@3mag .ro.
Toate imaginile folosite în cadrul Conţinutului sunt utilizate ca exemple şi nu reprezintă întotdeauna o reprezentare 100% fidelă a Produsului sau Serviciului contractat. 3mag nu îşi asumă responsabilitatea pentru posibile diferenţe între optica produselor comandate şi imaginile prezentate în Conţinut. Atunci când diferenţele sunt majore (de exemplu când un Bun nu există pe stoc şi trebuie substituit cu altul asemănător) 3mag va informa Clientul despre această situaţie înainte de procesarea Comenzii iar Clientul va avea opţiunea să renunţe la Comandă sau s-o modifice.
3. Contul clientului
Clientul este singur responsabil să menţină actualizate şi corecte informaţiile personale necesare bunei desfăşurări a relaţiei comerciale. Toate datele introduse de Abonat sunt supuse Politicii noastre de Confidenţialitate. Din motive de siguranţă, datele de plată şi cele de contractare sunt ţinute separat pe servere diferite la orice moment.
Pentru a comanda, Clientul trebuie să fie logat/autentificat în Contul său.
4. Preturi
Preţurile afişate pe Site pot fi modificate oricând, inclusiv prin eventuale modificări necesare potrivit legii referitoare la taxe. Aceste modificări nu vor avea niciodată un efect retroactiv iar Clienţii vor putea opta să renunţe imediat la Abonament dacă nu sunt de acord cu modificările respective, fără nici o penalizare.
Achizitia deja inregistrata, insa nelivrata nu va fi supisa ajustarilor de pret.
În cazul în care un Abonat a rămas pe o variantă veche de prețuri, el păstrează nivelul de preț atâta timp cât păstrează nivelul inițial de abonament. Orice modificare a nivelului de abonament sau a frecvenței de plăți atrage după sine alinierea la prețurile în vigoare în acel moment.
La fel, eventuale reduceri oferite prin coduri promoţionale, vouchere sau cupoane sunt valabile strict pentru perioada cât Clientul menţine abonamentul activ. Orice modificare a abonamentului iniţial, întrerupere sau suspendare anulează beneficiul voucher-ului şi preţul următoarei luni devine preţul de listă din momentul abonării.
5. ABONARE si Abonamnet
Produsele comandate prin abonament prin intermediul site-ului sunt şi rămân proprietatea 3mag pe întreaga durată a relaţiei contractuale. La nici un moment clientul nu are drept de proprietate asupra acestor bunuri, ci doar un drept de folosinţă izvorât din abonamentul contractat prin site.
Nu există altă modalitate de plata , decât prin plata online cu card bancar. Prin abonare, clientul este de acord să plătească preţul lunar aferent nivelului de abonament ales.
Abonarea este posibilă prin Site accesând paginile respective. Odată nivelul de abonament ales, Clientul poate contracta abonamentul prin click pe butonul “Abonează-te acum”. În ecranul următor va introduce datele cerute prin formularul de înregistrare securizat, inclusiv datele necesare procesării plăţii online prin card bancar.
După trimiterea formularului de plată securizat Clientul primeşte un mail de confirmare.
În momentul abonării, Clientul trebuie să introducă o parolă de acces. Clientul este singur responsabil de alegerea unei parole puternice, formată din minim 8 caractere şi incluzând cifre, litere mari şi mici şi semne speciale.
3mag nu are acces la parola aleasă de Client şi îşi declină orice responsabilitate pentru urmările unei eventuale deturnări sau utilizări abuzive a Contului Clientului intervenită urmare a furtului parolei sau a oricărei alte variante de accesare abuzivă sau accidentală a Contului.
Fiecare comandă plasată de un Clientul abonat înseamnă un schimb de cutii 3mag . Curierul va aduce cutia cu noile servicii comandate şi Clientul va da la schimb curierului cutia cu Produsele 3mag anterioare (aflate în folosinţa Clientului în acel moment).
Este oricând posibilă schimbarea configurației abonamentului contractat. Dacă Clientul doreşte să adauge sau sa elimine opțiuni aferente abonamentului, va putea trimite această solicitare prin intermediul câmpurilor din pagina contului său 3mag . În momentul solicitării, Clientul este informat pe ecran dacă modificarea necesită o plată suplimentară sau nu.
Adăugarea unor jucarii cu vaaloare mai mare decat abonamnetul implică acoperirea costului suplimentar, si deci marirea pretului abonamnetului
În cazul eliminării de jucariii, 3mag nu poate rambursa eventuale sume necheltuite din configurația anterioară. De asemenea eliminarea de jucarii nu se poate realiza sub pragul abonamentului cu pretul cel mai mic.
Anularea înseamnă că: Clientul renunţă definitiv şi irevocabil la serviciile 3mag cât şi la orice fel de beneficii izvorâte din această relaţie, inclusiv, dar fără a se limita la punctele acumulate în cont cât şi a altor eventuale beneficii de loialitate. Anularea se solicită prin contul Clientului, nu se procesează automat, presupune o confirmare telefonică din partea 3mag şi intră în vigoare abia după returnarea tuturor produselor proprietatea 3mag aflate în utilizarea Clientului şi/sau după achitarea tuturor facturilor restante.
Întreruperea / Pauza / Suspendarea înseamnă că: Clientul doreşte să facă o pauză de la serviciile 3mag , însă nu renunţă la serviciile 3mag . Pe perioada acestei pauze nu va fi facturat şi nu va putea plasa comenzi. Pauza este considerată o întrerupere de abonament, ceea ce înseamnă că eventuale avantaje obţinute în momentul iniţial al abonării nu vor mai fi aplicate contului, de ex. eventuale gratuități sau reduceri. Perioada de pauză poate fi între 1- 3 luni, însă 3mag poate accepta și excepții de la această regulă. Întreruperea se solicită EXCLUSIV prin intermediul câmpului aferent din pagina contului Clientului.
Clientul poate solicita pauza sau poate anula abonamentul oricând. Modificarea va deveni definitivă în sistem abia după returnarea produselor în bună stare care eventual s-ar mai afla în folosința Clientului. Dacă data returnării produselor se întâmplă după începutul unui nou ciclu de abonament și întârzierea îi este imputabilă Clientului, 3mag va debita suma aferentă noului ciclu de abonament.
Dacă Clientul nu returnează în bună stare sau nu achiziționează aceste produse, anularea sau întreruperea nu va fi procesată și cardul va continua să fie debitat până când Clientul returnează sau achiziționează Produsele aflate încă în folosința sa. În cazul în care cardul bancar este blocat sau contul bancar aferent nu are disponibil suficient, Clientul va continua să primească factura lunară de abonament, acumulând datorii faţă de 3mag .
Nu există posibilitatea unei anulări sau întreruperi "în avans", adică anunţarea 3mag despre o anulare sau întrerupere la o dată anume. La momentul redactării reviziei curente a acestui Document, 3mag nu are posibilitatea înregistrării şi procesării corecte a acestor solicitări. Anularea şi întreruperea vor fi luate în considerare doar dacă sunt solicitate EXCLUSIV prin modalităţile descrise mai sus.
Orice modificare de tip pauză, întrerupere, suspendare sau anulare elimină orice reduceri aplicate contului prin orice tip de cod sau cupon promoţional. La reluarea abonamentului, manual sau automat, preţul revine la preţul de listă din momentul abonării.
3mag are obligaţia de a urmări în condiţiile legii orice datornic, indiferent de suma datorată. În acest caz, la datoriile acumulate se vor adăuga costurile de recuperare şi dobânzile legale.
Indiferent de modificare, 3mag nu poate rambursa sau contoriza fracţiuni de abonament.
Un ciclu de abonament început înseamnă un ciclu de abonament consumat.
Reluarea abonamentului:
În cazul unei pauze / întreruperi, abonamentul va fi reluat automat la finalul perioadei de pauză / întrerupere solicitată. Dacă Clientul doreşte prelungirea pauzei / întreruperii va trebui să solicite acest lucru ÎNAINTE de reluarea automată a abonamentului. Momentul reluării automate îi este întotdeauna comunicat clar şi fără dubiu Clientului în momentul confirmării pauzei / întreruperii.
Dacă Clientul care a anulat doreşte să reînceapă relaţia cu 3mag , poate alege să se reaboneze prin platforma 3mag . În această situație nu va mai putea beneficia de eventuale gratuităţi, cupoane, vouchere, cadouri sau orice alte promoţii valabile doar pentru abonaţi noi.
6. Achizitie/ Cumparare
Achizitia constă în alegerea produselor ce urmează a fi livrate de către 3mag către Client. Alegerea acestor servicii se va face exclusiv online prin selectarea produselor dorite, verificarea coşului virtual de cumpărături, introducerea datelor de livrare, confirmarea şi plasarea Comenzii.
Achizitia reflectă conţinutul Cosului 3mag ce va fi livrată Clientului
Prin finalizarea Achizitiei Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de livrare, sunt corecte, complete şi adevărate la data plasării Comenzii. De asemenea, Clientul consimte că 3mag poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de 3mag , în orice situaţie în care este necesară contactarea Clientului în legătura cu Comanda în cauză sau cu derularea relaţiei comerciale în general.
7. Produse si servicii
Clientul este singur responsabil de alegerea produselor corecte pentru intenţia sa de utilizare.
Toate produsele oferite de 3mag conţin, atunci când e necesar, (i) avertismente de utilizare plasate fie de furnizor sau producător, fie de 3mag ; (ii) indicaţii privind vârsta minimă de utilizare în siguranţă.
3mag nu este responsabil de eventuale accidente ce intervin ca urmare a nerespectării acestor atenţionări sau a utilizării neconforme.
8. Facturare / plată / siguranţă
Clientul care se abonează va primi înainte şi/sau după o tranzacţie o notificare electronică cu rezultatul procesării electronice a plăţii online şi o factură (invoice) în format electronic corespunzătoare plăţii.
3mag nu emite decât facturi în format electronic trimise către Abonat la adresa de email indicată la înregistrare de Client. În mod excepţional şi la cererea expresă a Clientului 3mag îi poate trimite acestuia facturi în format tipărit, contra unui cost de 15,- Lei per trimitere.
Singura modalitate de plată acceptată de 3mag este cardul bancar. Dacă cardul bancar al Clientului nu permite tranzacţii online, nu va fi posibilă contractarea de serviciişi Servicii.
Prin abonare Clientul conferă 3mag - strict şi exclusiv în limita comenzilor antamate de Abonat şi a facturilor emise pentru recurenţele Abonamentului său, scadente sau aflate în întârziere - dreptul de a debita cardul bancar înregistrat la Abonare sau cardul bancar adăugat pe parcursul Abonamentului. Fiecare tranzacţie va fi însoţită de o recipisă şi factură, ambele în format electronic, puse la dispoziţia Clientului prin mail şi/sau în interfaţa contului său de pe platforma 3mag .
Cardul Clientului va fi debitat în mod automat şi recurent în fiecare lună. Se consideră că o lună conţine zilele calendaristice din luna respectivă (de ex. Februarie are 28 sau 29 de zile). Debitarea are loc în fiecare prima zi din următorul ciclu de abonament, pentru acel ciclu de abonament (De ex. dacă data abonării este data de 01 martie, următoarea debitare va avea loc la data de 01 aprilie pentru luna aprilie), până când Clientul decide, printr-o notificare explicită descrisă mai sus, ca abonamentul să fie suspendat / întrerupt / pauzat sau anulat, în măsura în care a returnat în bună stare Produsele proprietatea 3mag .
În perioada de gratuitate, dacă ea există, nu se va efectua nici o debitare de pe card, fiind considerate zile de probă. Dacă Clientul decide să anuleze abonamentul în această perioadă, nici o debitare nu va avea loc de pe cardul înregistrat în momentul contractării abonamentului. Notă: în funcţie de procesatorul de plăţi ales de 3mag şi de criteriile de securitate ale emitenţilor cardului Clientului, pentru verificarea validităţii cardului bancar este posibil să se efectueze o singură tranzacţie de 1,- RON în momentul înregistrării.
Un ciclu de abonament început se consideră consumat şi trebuie achitat integral indiferent de momentul anulării sau a întreruperii / pauzării. Sunt excluse returnări de fracţiuni de sume din ciclul curent de abonament.
Din motive de securitate 3mag nu efectuază direct procesarea cardurilor bancare, ci foloseşte procesatori de plăţi online certificaţi din punct de vedere al legislaţiei româneşti şi UE. Procesatorii pot fi companii certificate româneşti sau străine, în funcţie de libera alegere a 3mag . Alegerea procesatorului se va baza în primul rând pe securitatea tranzacţiei, pe respectarea criteriilor de protecţie a datelor la nivelul UE şi pe asigurarea confortului clientului.
Transmiterea datelor prin formularele de plată folosite este efectuată criptat iar întregul Site de pe care se pot face tranzacţii financiare este securizat cu un certificat de criptare de tip SSL. Nici o terţă parte nu poate intercepta datele introduse de Client pe parcursul transmisiei lor, însă Clientul (respectiv Clientul) este singur responsabil de securitatea echipamentului electronic propriu (de ex. să fie liber de malware, keyloggers, viruşi informatici etc.). Clientul poate identifica uşor existenţa criptării Site-ului prin verificarea existenţei simbolului unui lacăt în bara de navigare (de obicei situată în partea de sus a ecranului) a browser-ului utilizat. Un click pe acest lacăt va identifica Site-ul ca fiind genuin şi criptat. Dacă acest lacăt nu apare, Clientul nu ar trebui să efectueze tranzacţii financiare. În anumite situaţii Conţinutul Site-ului poate folosi link-uri sau imagini care duc spre surse necriptate/nesecurizate, caz în care verificarea criptării poate duce la mesaje de avertisment gen: „Mixed Content”. Acest lucru nu constituie un impediment în efectuarea tranzacţiilor, formularele de plată fiind securizate suplimentar direct de către procesatorul de plăţi.
La data acestei revizii a Documentului, toate plăţile sunt efectuate în RON, şi au TVA 0 (zero). În momentul în care 3mag se va înregistra în scopuri de TVA, Clienţii vor fi informaţi din timp asupra eventualelor modificări de preţ ce ar putea interveni. În cazul în care 3mag foloseşte procesatori de plată nerezidenţi în România poate exista o diferenţă de curs în funcţie de banca emitentă a cardului folosit de Client.
In cazul plăţilor online 3mag nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de catre banca emitentă a cardului acestuia, în cazul in care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acţiune o poartă numai Clientul.
Cu câteva zile înainte de expirarea unui ciclu de abonament Clientul va primi o notificare pe Email de prelungire automată. Această notificare poate fi factura emisă câteva zile înaintea scadenţei sau poate fi o notificare neutră. În cazul în care doreşte să modifice abonamentul (pauză, schimbare nivel sau anulare) va putea face acest lucru până cel mai târziu la data scadenţei.
Factura emisă generează o obligaţie fermă de plată indiferent dacă în luna respectivă Clientul a utilizat activ serviciul sau nu. Excepţie este doar situaţia în care Clientul solicită modificarea abonamentului (pauză, schimbare nivel sau anulare) între momentul emiterii facturii şi data scadenţei.
În cazul în care cardul înregistrat cu 3mag nu poate fi debitat (de ex. fonduri insuficiente sau expirare) şi abonamentul nu este anulat sau întrerupt (pauzat) 3mag va continua facturarea până la anularea sau întreruperea conformă cu condiţiile acestui Document.
Important: Default-ul / Nefuncţionarea modalităţii de plată electronice înregistrate cu 3mag NU declanşează în mod automat anularea abonamentului.
Atunci când debitarea unei sume datorate nu este posibilă, 3mag , prin intermediul procesatorului de plăţi securizate, va reîncerca în mod automat şi la date aleatorii debitarea sumelor respective până la stingerea datoriei. Dacă nu există altă posibilitate, Clientul va avea posibilitatea achitării acestor sume şi prin intermediul transferului bancar.
Plata în numerar nu este posibilă sau prin transfer bancar nu este posibila
3mag întreprinde toate eforturile pentru eliminarea oricăror erori de facturare şi/sau debitare. Totuşi sunt situaţii în care aceste erori se produc şi Clienţii sunt încurajaţi să semnaleze aceste erori cât mai rapid cu putinţă. Analizarea, identificarea şi confirmarea erorii se va face foarte rapid de către 3mag , în maxim 48h (zile lucrătoare). După confirmarea erorii, factura se corectează în maxim 48h (zile lucrătoare) şi, în cazul în care a existat o debitare eronată, 3mag va iniţia rambursarea sumei tot în acel interval de maxim 48h (zile lucrătoare) exclusiv pe acelaşi card de pe care s-a iniţiat debitarea eronată. Notă: chiar dacă iniţierea de rambursare se face imediat de către 3mag , durata de confirmare a sumelor rambursate pe cardul clientului va varia în funcţie de banca emitentă şi poate dura până la 2 săptămâni. (În general însă nu mai mult de 2-3 zile lucrătoare).
9. GARANŢII / STRICĂCIUNI
3mag oferă garanţiile legale specifice modelului său de business, respectiv a unui regim de închiriere a unor produse.
3mag pune la dispoziţia Clientilor două tipuri de Produse: (i) produse noi care sunt livrate către Abonat în forma lor originală, aşa cum au fost primite de la producători sau furnizori şi (ii) produse care au fost deja utilizate într-un ciclu de abonament.
Produsele noi sunt livrate în ambalajul original, fără nici o intervenţie din partea 3mag în afara facilitării deschiderii uşoare a amabalajului original. 3mag nu testează în prealabil aceste produse ci se asigură doar că sunt conforme normelor de calitate şi siguranţă UE.
Produsele care s-au aflat deja în ciclul de abonare sunt igienizate bactericid, testate pentru buna funcţionare şi reambalate de 3mag . În acest caz ambalajul poate fi diferit de cel original. De asemenea e posibilă existenţa unor urme de uzură, dar şi lipsa unor piese neesenţiale pentru funcţionalitatea produsului (de ex. poate lipsi o figurină, un accesoriu sau o piesă de asamblare, însă niciodată o piesă de bază necesară funcţionării).
3mag preia responsabilitatea pentru stricăciuni accidentale sau urme de uzură ce s-ar putea produce în utilizarea produselor folosite de clienti şi nu penalizează în nici un fel apariţia acestora sau pierderea de piese neesenţiale funcţionării produsului.
Excepţie fac stricăciunile sau pierderea unor piese esenţiale care au ca urmare pierderea funcţionalităţii produselor (de ex. ruperea sau pierderea unui angrenaj esenţial, arderea unui motor, scurgerea unei baterii, imersiunea unui produs care conţine circuite electronice, pierderea de piese esenţiale etc.). În acest caz Clientul va anunţa 3mag despre situaţie. Pentru recuperarea valorii, 3mag va factura valoarea în RON a produsului cu un discount care poate ajunge până la 100%, în funcţie de tipul Bunului şi de uzura deja existentă.
ATENŢIE: Excepţie fac seturile de asamblare tematice LEGO, Meccano, Eitech, Cuboro, Playmobil ş.a. – pentru aceste seturi Clientul are obligaţia de a returna produsul pentru schimbare cu toate piesele complete şi cu toate manualele de asamblare în stare bună. Sunt permise semne de uzură, la fel ca şi aplicarea eventualelor autocolante incluse în aceste seturi. De asemenea este tolerată lipsa unor piese neesenţiale (de exemplu unele figurine sau accesorii secundare) însă în principiu aceste seturi trebuie returnate 100% complete şi funcţionale.
Pentru informarea Clientului, 3mag poate să includă în Cutiile cu aceste produse o informare scrisă cu procedura ce trebuie urmată pentru utilizarea şi returnarea în bune condiţii a acestor seturi de asamblare complexe şi tematice.
În acest context, în relaţia cu Clientul, 3mag se va ghida după principiul culanţei, însă îşi rezervă dreptul la măsuri restrictive care pot duce până la desfacerea unilaterală a relaţiei contractuale cu Clientul şi impunerea unor plăţi penalizatoare.
Clientul va anunţa imediat 3mag dacă constată că Produsele care i-au fost livrate au deficienţe care pun în pericol siguranţa celui care le utilizează sau nu permit funcţionarea corectă a produsului.
8. Regimul de proprietate / achiziţia produselor
Bunurile oferite de 3mag sunt oferite strict în regim de dare în folosinţă pe perioada relaţiei contractuale (a abonamentului).
Toate produsele comandate de abonat prin intermediul site-ului sunt şi rămân proprietatea 3mag pe întreaga durată a relaţiei contractuale. La nici un moment clientul nu are drept de proprietate asupra acestor bunuri, ci doar un drept de folosinţă izvorât din abonamentul contractat prin site.
În următoarele cazuri excepţionale este obligatorie şi/sau posibilă achiziţionarea de către Client a Produsulii pe care îl are în folosinţă: (i) în cazul unor stricăciuni severe sau de pierdere de piese care duc la nefuncţionarea produsului şi (ii) la cerinţa explicită a Clientului care doreşte să nu mai returneze spre schimbare un Bun aflat în folosinţa sa.
Preţul de achiziţie în aceste cazuri se orientează după preţul de retail recomandat de producător (de obicei valoarea pe piaţă, “Recommended Retail Price” - RRP). Preţurile se vor baza pe preţurile retail standard şi nu vor lua în considerare eventuale campanii promoţionale ale unui producător sau retailer.
La calcularea preţului de achiziţie 3mag poate aplica un discount la preţurile de referinţă de mai sus.
3mag poate excepta oricare Produs de la posibilitatea de a fi achiziţionat, fără nici o informare prealabilă.
Şi în acest context guvernează principiul culanţei, 3mag va încerca întotdeauna să ofere soluţia cea mai benefică economic pentru Abonat.
Posibilitatea de achiziţie / păstrare a produselor de către abonat este o situaţie excepţională, nu constituie regula sistemului 3mag şi nu generează un drept de proprietate automat pentru abonat / client.
3mag poate decide la orice moment ca unele servicii/ Produse să poată fi şi cumpărate direct prin intermediul platformei, fără să fi fost utilizate în prealabil şi fără ca această achiziţie să se limiteze doar la Abonaţi.
9. COMUNICARE
Prin abonare şi bifarea explicite a acceptării acestor "Termeni şi Condiţii", Clientul devine Client şi îşi dă acordul de primire a comunicărilor de orice fel din partea 3mag . Comunicările tip Newsletter pot oricând fi dezabonate de Client printr-un link special din corpul email-lului. Comunicările esenţiale şi necesare bunei derulări a relaţiei contractuale (de ex. facturi sau informări referitoare la comenzi) nu pot fi dezabonate şi sunt sistate doar la terminarea relaţiei contractuale.
În momentul înregistrării , 3mag colectează o serie de date care sunt necesare pentru procesarea corectă a Comenzilor. Niciodată aceste date nu vor fi oferite terţilor, sub nici un motiv, fără acordul prealabil al Clientului. Excepţie fac partenerii comerciali strict necesari bunei derulări a contractului: de ex. procesatorii de plăţi, firme de curierat, asigurători. Fiecare din aceştia vor fi contractaţi doar incluzând un angajament de confidenţialitate prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranţă şi nedezvăluite terţilor.
Din când în când 3mag va putea trimite spre completare chestionare şi formulare cu scopul de a îmbunătăţi serviciile oferite. Completarea acestora de către Client va fi voluntară şi anonimizată şi nu va aduce atingere contractului în derulare. Aceste date, atunci când nu sunt anonimizate, se supun aceluiaşi regim de confidenţialitate: ele nu vor fi împărtăşite terţilor sub nici un motiv.
În cazul în care 3mag va derula Campanii care facilitează acordarea de servicii sau servicii Clientului de către alţi parteneri comerciali şi există nevoia de împărtăşire cu aceşti parteneri a unor date colectate de 3mag , Clientul va fi întotdeauna informat în prealabil şi va putea să refuze.
10. Prevenirea spălării banilor
În cadrul 3mag.ro este desemnată o persoană însărcinată cu îndeplinirea procedurilor de cunoaștere a clientelei și comunicare cu Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării banilor.
. Prin intermediul persoanei desemnate Lunif.com realizează următoarele:
- identificarea operațiunilor suspecte de spălare a banilor și/sau finanțarea actelor de terorism;
- identificarea, pe cât posibil, a clienților și a persoanelor în numele sau în interesul cărora aceștia acționează, înainte de a iniția orice relație de afaceri sau de a efectua tranzacții în numele clientului, sau de a participa la operațiuni suspecte de spălare a banilor și/sau finanțarea actelor de terorism;
- întocmirea, după caz, în forma și conținutul prevăzute de legislația în vigoare, precum și transmiterea în termenele legale a raportului de tranzacții suspecte.
11 Legea aplicabilă, jurisdicția și soluționarea litigiilor
Nici una din părţi nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligaţiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen şi/sau în mod corespunzător, total sau parţial este datorată unui eveniment de forţă majoră. Forţa majoră este evenimentul imprevizibil, in afara controlului părţilor şi care nu poate fi evitat.
3mag îşi rezervă dreptul de a-şi alege Clienţii.
În cazul în care 3mag consideră că Clientul violează aceste “Termene şi Condiţii” sau că are un comportament contrar bunului mers al afacerii, va putea oricând, fără vreo informare prealabilă să întrerupă definitiv relaţia comercială cu Clientul respectiv sau să n-o accepte de loc.
3mag nu îşi asumă responsabilitatea pentru conţinutul şi ofertele paginilor web care nu se află în proprietatea sa, către care duc eventuale link-uri de pe Site şi nici pentru conţinuturile publicate pe Site de Abonaţi (de ex. Review-uri, comentarii etc.).
Acest document - "Termene şi Condiţii" - reprezintă un Contract la distanţă între 3mag şi Abonat şi este supus legii române. Eventualele litigii apărute între 3mag şi Clienti / Abonati se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti române competente din Municipiul Bucuresti.